2019/9/30

【Moodsic】Noah Cyrus - Lonely 中文歌詞翻譯

麥莉妹又出新歌了♥
這個時間點出這首Lonely 
完全符合我待業的心情 (落淚
這首歌唯一的缺點是太短了






I’m Slowly killin’ myself
正在慢性自殺的我
I’m trying so hard, at the back of the shelf
在框架背後 努力地去嘗試
It’s just the same everyday
但每天重複著一樣的生活
I’m writtin’ these songs that’ll never get played
我寫著一些永遠不會被發表的歌
I get told what’s wrong and what’s right
被告知什麼是錯的什麼是對的
I don’t have a romantic life
我沒有浪漫的生活
And everyone’s dying
大家都在逐漸死去
So I keep on trying to make them proud before they’re gone
所以在他們離開前 我不斷嘗試只希望讓它們感到驕傲

Can someone Help me
誰可以幫幫我
Ah, Please someone help me
拜託誰來幫幫我
I don’t care anyone, anything
我不在乎任何人和任何事
Cuz I’m so sick of being so lonely
因為我再也受不了如此寂寞
I Miss all my family
我想念我所有家人
Well I don’t care, anyone, anything
我不在乎任何人和任何事
Cuz I’m so sick of being so lonely
因為我再也受不了如此寂寞

I’m spending more than I earn
我花得比我賺得還多
Drink all the time to forget I’m not hurt
喝到忘掉痛的感覺
Cuz I go to parties sometimes
偶爾參加派對
And I’ll kiss a boy and pretend for the night
我會親吻一個男孩 假裝度過整晚
Cuz I don’t know much about me
因為我根本不了解我自己
I’m still ashamed of who I used to be
我對自己的過去感到羞愧
So I try way too hard
所以我投入過多的努力
But I still miss the mark to fit in, fit in, woah
但我還是無法去適應 去適應

Help me
救救我
Ah, Please someone help me
拜託誰來救救我
I don’t care, anyone or anything
我不在乎任何人和任何事
Cuz I’m so sick of being so lonely
因為我再也受不了如此寂寞
I miss all my family
我想念我所有的家人
God I don’t care, anyone, anything
上帝啊 我不在乎任何人任何事
Cuz I’m so sick of being so lonely
因為我再也受不了如此寂寞
I don’t care, anyone, anything
我不在乎任何人和任何事
Cuz I’m so sick of being so lonely
因為我再也受不了如此寂寞

---

↓↓↓↓↓↓ 【Moodsic】更多中文歌詞翻譯 ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

【Moodsic】BAZZI - I.F.L.Y 歌詞中文翻譯
【Moodsic】Noah Cyrus麥莉妹 - Stay Together 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Kodaline - Moving On 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Ariana Grande & Social House - Boyfriend 類男友 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Jessie Reyez - Great One 中文歌詞翻譯
【Moodsic】 Rence - Expensive ft. Noah Cyrus 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Noah Cyrus麥莉妹 - Good Cry 好好哭一場 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Ryan Gosling萊恩葛斯林 - Put Me In The Car 中文歌詞翻譯

沒有留言:

張貼留言

[2024 小資族母親節禮物推薦] 精選10樣3000元以內預算禮物推薦!

  2024母親節就剩下三十幾天,你已經想好要買什麼禮物了嗎? 這次精選10樣3000元以下的禮物,不僅物美價廉,也絕對可以選到你滿意的商品!