2019/8/2

【Moodsic】Noah Cyrus - Good Cry 好好哭一場 中文歌詞翻譯

這是我翻的第二首Noah的歌
默默地還滿喜歡他的 雖然她的Instagram真的太屁我不行 (誰管你





-----------------------------------------------------------------------------

Yeah
對阿
I've been drinking this best drop for days
我的確已經沉溺在酒精中好幾天了
The man across the bar taught me his ways
坐在吧台的男人教我他喝酒的方式
They try to send me home but I can't be alone
他們嘗試要送我回家但我真的無法獨處
The cigarette smoke all in my space
香菸氤氳在我房中
I can't find my old self through the haze
煙霧繚繞中我找不到原來的我
I'm searching dusk to dawn, I guess that girl is gone
我從清晨到日落不斷的尋找 我猜那女孩已不存在
I took one good look at my face
我仔細地看著我的臉龐
The reality hits like a train
而現實卻像火車般衝擊著我
I don't know why when I open my eyes I find I'm
我不懂為什麼當我睜開雙眼我感到
Hopeless, feeling so hopeless
毫無希望 我感到毫無希望

Honey, I drink 'til I'm sick
寶貝 我喝到爛醉
This weed don't do shit
這大麻沒有屁用
I'm choking on my bad vibe
我的負能量讓我窒息
I'm loveless, feeling so loveless
沒人愛我 我感受不到愛
Darling, the sky makes me sad
親愛的 望著天空讓我感到難受
The blues got me bad
這憂鬱讓我感覺更糟
Oh, I just need a good cry
喔 我真的需要好好哭一場
I've been up six days and five nights
我已經失眠六天五夜
I swallowed a pill to kill the time
吞了片藥丸只為了殺時間
I was all up in my head just me, myself, and I
腦中全都是我孤身一人
This anxiety puts me to shame
這些焦慮讓我感到自卑
And nothing could silence this pain
沒有任何人事物可以讓這痛苦閉嘴
Baby, that's why, I'm saying that I am feeling so
北鼻 這就是為什麼我說我感到
Hopeless, feeling so hopeless
毫無希望 我感到毫無希望
Honey, I drink 'til I'm sick
寶貝 我喝到爛醉
This weed don't do shit
這大麻沒有發揮任何作用
I'm choking on my bad vibe
我的負能量讓我窒息

I'm loveless, feeling so loveless
沒人愛我 我感受不到愛
Darling, the sky makes me sad
親愛的 望著天空讓我感到難受
The blues got me bad
這憂鬱讓我感覺更糟
And I just need a good cry
我想我需要好好哭一場
Oh I'm hopeless, feeling so hopeless
毫無希望 我感到毫無希望
Honey, I drink 'til I'm sick
寶貝 我喝到爛醉
This weed don't do shit
這大麻沒有發揮任何作用
I'm choking on my bad vibe
我的負能量讓我窒息
I'm loveless, feeling so loveless
沒人愛我 我感受不到愛
Darling, the sky makes me sad
親愛的  望著天空讓我感到難受
The blues got me bad
這憂鬱讓我感覺更糟
Oh, I just need a good cry (woo!)
我只需要好好哭一場
Darling, I'm sorry
親愛的對不起
Darling, I'm sorry
親愛的對不起
Darling, I'm sorry
親愛的對不起
Yeah, yeah, yeah, yeah
沒錯 真的 真的 真的
I just need a good cry
我真的只需要好好哭一場

-----------------------------------------------
我一直莫名的滿喜歡Noah的歌
可能因為我們都是老么 (硬要扯上關係
或是我內心94住了一個屁孩 (正解

我看到有些歌詞weed改成way
應該是因為有時唱電視現場不能唱到這詞
跟f*ck一樣的道理
但我比較喜歡這版的歌詞 ♥

衷心推薦這首歌給世上的厭世美少年和美少女

沒有留言:

張貼留言

[2024 小資族母親節禮物推薦] 精選10樣3000元以內預算禮物推薦!

  2024母親節就剩下三十幾天,你已經想好要買什麼禮物了嗎? 這次精選10樣3000元以下的禮物,不僅物美價廉,也絕對可以選到你滿意的商品!