2019/8/19

【Moodsic】 Rence - Expensive ft. Noah Cyrus 麥莉妹 中文歌詞翻譯

其實我也不知道誰是Rence
只是我看到Noah Cyrus就高潮點來聽
喔喔喔喔喔啊嘶

想高潮請點:





[Verse 1: Rence & Noah Cyrus]
If I'm giving you up, why you sleeping over?
假如我已經放棄你 為何你還來我這過夜
And why we ain't sober?
為什麼我們一點都不清醒
My heart is a mess with your hand on my chest
我的心跳異常當你的手放在我胸口
And your head on my shoulder (Mmm)
你的頭靠在我肩膀上
You making me a loner, an isolated stoner
你讓我成為一個獨來獨往的人 孤獨的呼麻
With all of this stress, might head out West
這些壓力可能促使我往西走
'Cause the world's getting colder
因為這世界越來越冷漠
This ain't what you want, this ain't what you need
這不是你想要的也不是你需要的
Did you think that love was a guarantee?
你覺得愛是個保證嗎
No one can give you that
沒人能給你這保證

[Pre-Chorus: Rence & Noah Cyrus, Rence]
I can see the signs, read between the lines
我發覺一些徵兆 在那些字裡行間
Sirens in my head driving through the night
警報器在我腦中驅使我在夜間前行
Let's just fade to black
讓我們就這樣消失在黑暗中

[Chorus: Rence, Rence & Noah Cyrus]
Baby, I'm broke, you spend my time
北鼻 我什麼都沒有 你佔據了我的時間
I ain't got the patience left to pay no mind
我已失去耐心去在乎你
Not that I don't want to
不是因為我不想
I just can't afford to love you
是因為我真的負擔不起愛你這決定
Baby, I choke when you ask me why
北鼻 當你問我為什麼 我說不出任何話
I ain't got the heart to give it one last try
我已無心再去試最後一次
Not that I don't want to
不是因為我不想
I just can't afford to love you
是因為我真的負擔不起愛你這決定

[Post-Chorus: Rence]
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh
Can't afford to love you
負擔不起愛你這決定
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh
Can't afford to love you
負擔不起愛你這決定

[Verse 2: Noah Cyrus, Rence & Noah Cyrus]
Thought that you would change, you didn't
我以為你會改變 但你沒有
How did we get so deep in it?
我們是如何越陷越深
I can't remember what made it so special back in the beginning (Mmm)
我已經記不得是什麼開始讓這一切變得如此特別
I can't be responsible for you
我無法替你負責
You're making it impossible for me
你讓這一切變得不可能
Think you saying things I wanna hear
你說了我想聽的甜言蜜語
Ain't nothing but things I don't believe
都是空談我也不再相信

[Pre-Chorus: Rence & Noah Cyrus, Noah Cyrus]
I can see the signs, read between the lines
我發覺一些徵兆 在那些字裡行間
Sirens in my head driving through the night
警報器在我腦中驅使我在夜間前行
Let's just fade to black (Mmm)
讓我們就這樣消失在黑暗中

[Chorus: Rence & Noah Cyrus]
Baby, I'm broke, you spend my time
北鼻 我什麼都沒有 你佔據了我的時間
I ain't got the patience left to pay no mind
我已失去耐心去在乎你
Not that I don't want to
不是因為我不想
I just can't afford to love you
是因為我真的負擔不起愛你這決定
Baby, I choke when you ask me why
北鼻 當你問我為什麼 我說不出任何話
I ain't got the heart to give it one last try
我已無心再去試最後一次
Not that I don't want to
不是因為我不想
I just can't afford to love you
是因為我真的負擔不起愛你這決定

[Post-Chorus: Rence, Rence & Noah Cyrus, Noah Cyrus]
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh
Can't afford to love you
負擔不起愛你這決定
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh
Just a little bit of you (Ooh)
即使只有一點點
And it's not that I don't love you
不是因為我不愛你了
I just can't afford to love you
我真的負擔不起愛你這決定
-------------------------------------

兩個相愛的人
沒有力氣繼續在這段感情中走下去
大概94這樣ㄅ

↓↓↓↓↓↓ 【Moodsic】更多中文歌詞翻譯 ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

【Moodsic】BAZZI - I.F.L.Y 歌詞中文翻譯
【Moodsic】Noah Cyrus麥莉妹 - Stay Together 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Kodaline - Moving On 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Ariana Grande & Social House - Boyfriend 類男友 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Jessie Reyez - Great One 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Noah Cyrus麥莉妹 - Good Cry 好好哭一場 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Ryan Gosling萊恩葛斯林 - Put Me In The Car 中文歌詞翻譯

沒有留言:

張貼留言

[2024 小資族母親節禮物推薦] 精選10樣3000元以內預算禮物推薦!

  2024母親節就剩下三十幾天,你已經想好要買什麼禮物了嗎? 這次精選10樣3000元以下的禮物,不僅物美價廉,也絕對可以選到你滿意的商品!