2019/7/29

【Moodsic】BAZZI - I.F.L.Y 歌詞中文翻譯

BAZZI 亞洲巡迴場來到了馬尼拉的BGC
小妹我有幸去看了一下
被他整個人電得暈暈的
於是像隻小狗般搖著尾巴進貢這首新歌翻譯
請各位客官笑納
如有錯誤請留言指教 ❤





-------------------------------

This my baby
這是我的北鼻
This my
這是我的
Look
看法

Touchin' you slowly,
慢慢地輕撫你
 love how you hold me
我愛你抱著我的方式
I was a player,
我曾經是個玩咖
that was the old me
但我不再是那個我
I sent a prayer for something holy
我為那神聖而祈禱
Got naked and show me
裸身讓我瞧瞧
Girl, summer's been lonely, yeah
女孩 夏天孤單了很久
At first, I was hesitant
一開始我猶豫了
(Spooky) like a skeleton
像幽靈般的骷顱
You, 20, but intelligent
才20歲的你如此聰穎
Now all them other bitches so irrelevant, ah-ah, yeah
其他人對現在的我來說已毫無瓜葛
Tan lines and some memories (woo)
曬痕和那些回憶
Guess summer got the best of me (woo)
夏天得到了最好的我
Chef B with the recipe, yeah
主廚我得到了配方
With you, it's a better me
和你一起就是最好的我


I guess what I'm sayin',
我猜我想說的是
I guess what I'm sayin'
我猜我想表達的是
I guess what I'm sayin' is, I
我想我要說的是
I fuckin' love you
我真他媽的愛死你了
I guess what I'm sayin',
我猜我想說的是
I guess what I'm sayin'
我猜我想表達的是
I guess what I'm sayin' is, I
我想我要說的是
I fuckin' love you (ah, yeah)
我真他媽的愛死你了

Love you through the better days
美好的日子我愛著你
Love you through the rainy ones
雨天的日子我愛著你
Champion, you're number one,
你是第一名 我的冠軍
yeah, that's true
是真的
I guess what I'm sayin',
我猜我想說的是
I guess what I'm sayin'
我猜我想表達的是
I guess what I'm sayin' is, I
我想我要說的是
I fuckin' love you (ah, yeah, ah)
我真他媽的愛死你了


Yes, I do, chillin' top floor with a penthouse view
我的確是在高級公寓的頂樓豪宅景觀中放鬆
But that don't mean a thing unless I'm next to you
但那根本不代表什麼除非和你一起
'Cause money just money 'less I spend it on you
金錢就只是錢除非是花在你身上
Next to me, when I'm with you, you bring out the best of me
在你身邊我找到最好的我
God made you a twin, but you the one I see
身為雙胞胎是上帝的旨意但我眼中只有你一個
But shoutout to Elisha,
但我向Elisha致敬
that's my baby (yeah, yeah, yeah)
他是我的北鼻

But if I wrote you a love song, would you sing it?
如果我寫了一首情歌給你 你願意唱嗎
If I needed bail out of jail, would you bring it?
假如我需要保釋出獄 你願意來嗎
If I win, then we're up,
如果我勝利那我們一起攀升
if we fail, then we wing it
假如我失敗那我們湊合一塊


I guess what I'm sayin',
我猜我想說的是
I guess what I'm sayin'
我猜我想表達的是
I guess what I'm sayin' is, I
我想我要說的是
I fuckin' love you (I do)
我真他媽的愛死你了
I guess what I'm sayin',
我猜我想說的是
I guess what I'm sayin'
我猜我想表達的是
I guess what I'm sayin' is, I
我想我要說的是
I fuckin' love you (I do, I do, I do, ah)
我真他媽的愛死你了

Love you through the better days (yeah, yeah, yeah)
美好的日子我愛著你
Love you through the rainy ones
雨天的日子我愛著你
Champion, you're number one,
你是第一名 我的冠軍
yeah, that's true
是真的
But I guess what I'm sayin',
但我猜我想說的是
I guess what I'm sayin'
我猜我想表達的是
I guess what I'm sayin' is, I
我想我要說的是
I fuckin' love you (ah, yeah)
我真他媽的愛死你了


That's my baby, yeah
他是我的北鼻
My baby, uh, uh
我的北鼻
My baby, yeah
我的北鼻
That's my baby, yeah
他是我的北鼻
My baby, uh, uh
我的北鼻
My baby
我的北鼻

------------------------

就是一首BAZZI主子寫給他女友Renne Herbert的歌
他們倆個都還好年輕阿
覺得羨慕我也好想chilling at penthouse呢

↓↓↓↓↓↓ 【Moodsic】更多中文歌詞翻譯 ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

【Moodsic】Post Malone - Allergic 中文歌詞翻譯
【Moodsic】🤶🏻 Jingle Bell 以外的 9首西洋流行聖誕歌曲推薦 🎅🏻
【Moodsic】Katy Perry - Cozy Little Christmas 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Max Jury - Numb 中文歌詞翻譯
【Moodsic】Cigarettes After Sex - Heavenly 中文歌詞翻譯

沒有留言:

張貼留言

[2024 小資族母親節禮物推薦] 精選10樣3000元以內預算禮物推薦!

  2024母親節就剩下三十幾天,你已經想好要買什麼禮物了嗎? 這次精選10樣3000元以下的禮物,不僅物美價廉,也絕對可以選到你滿意的商品!